המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך רכישה באתר
מחירים משתלמים ומשלוח מהיר עד הבית לכל רחבי הארץ!
מחירים משתלמים ומשלוח מהיר עד הבית לכל רחבי הארץ!
השאירו פרטים
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 054-6353069

רמת נגב - קברנה סובניון יין אדום יבש

יין רמת נגב קברנה סוביניון, קדש ברנע
הרכב: מכיל 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם ניצנה ומכרם הרוחות בהר הנגב.
הכרמים: הענבים שנבצרו בבציר ידני בשעות הבוקר המוקדמות מגיעים משתי חלקות שונות. חלקה בכרם ניצנה שניטעה בשנת 1997 באזור רמת נגב, בבעלות היקב. הכרם גדל על קרקע לס חול וגיר בגובה 300 מטר ומחלקה נוספת בכרם הרוחות באזור הר הנגב, על קרקע לס, גיר וחרסית בגובה 700 מטר מל פני הים. הכרם נהנה מהפרשי טמפרטורות קיצוניים ויובש המאפיינים את האזור המדברי.

מאפיינים: יין אדום יבש. 13.8% אלכוהול. גוף בינוני-מלא וטאנינים מוצקים. הצבע סגול כהה עז וצלול. מתקבל ע"י סינון היין, ייצובו ושמירה קפדנית ממגע עם חמצן.

המלצת הגשה: היין מומלץ לשתייה בטמפרטורה של 16 מעלות. טעמי היין ואופיו מתאימים לקדירות בשר וגבינות כחולות.

יינות יקב רמת נגב
יקב רמת נגב משלב בין עולמות שונים. ניתן להגדירו כשילוב של עולם חדש עם עולם ישן. שיטת הגידול והפקת היין - עולם חדש כיון שישנה התערבות בתהליך הגדילה של הגפן התאמנו את סביבת הגידול אל הגפן, ע"י השקיה מלאכותית, העשרת הקרקע במינרלים, דשנים ואלמנטים הנחוצים לגפן, ע"י גיזום קפדני ושימוש בציוד מתקדם.
אולם היין המופק מהכרם וסגנונו הנו עולם ישן... בציר מוקדם יותר על מנת לשמור על רמות סוכר ואלכוהול מתונות, ושימור החומצה הטבעית בענב. כך מתקבל יין אלגנטי ונגיש יותר, בעל טאנינים רכים וגוף קל יותר. שימור טעמי הפרי הטבעי ע"י שימוש מבוקר ומאופק בחביות ביחס לעוצמת הפרי.

תהליך ההכנה בכל היינות האדומים זהה:  לאחר הבציר מובלים הענבים אל היקב לתחילת תהליך יצור היין התסיסה מתבצעת במכלי נירוסטה בטמפרטורה קרה על מנת לשמר את הניחוחות ואת טעמי הפרי. עם תום התסיסה היין עובר השרייה קרה על קליפות הענבים למשך כשבועיים על מנת למצות את מירב הארומה והטעמים מהקליפה. לאחר מכן היין עובר שפייה ראשונית ויישון של 8 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי. בהמשך, היין עובר סינון גס על מנת לשמר את מירב הארומה והטעמים. סיום התהליך הוא בביקבוק ופיקוק בקבוק היין ואחסונו ביקב לתקופה של כשלושה חודשים לפני צאתו לשיווק

 

למגוון מוצרים נלווים

מחיר:  57
תיאור מלא
הרכב זני: קברנה סובניון
מפרט טכני
כשרות: כשר
סוג יין: אדום
ייבש/חצי ייבש: יבש

מוצרים נלווים

מעוניניים במוצר זה ?
מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
ברוכים הבאים

מכירת אלכוהול מותרת מעל גיל 18

הכניסה לאתר זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים.